Subject: Neanurme jõe maaparandushoiutöödest teavitamine
From: Kristi Välbe <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Wed, 19 Jun 2024 14:45:31 +0300

Transpordiamet

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

Tere!

Teavitame Teid, et 2024. aastal on Põllumajandus- ja Toiduametil (edaspidi
ka PTA) plaanis maaparandushoiutööd riigi poolt korras hoitaval
ühiseesvoolul Neanurme jõel, Jõgeva maakonnas Põltsamaa vallas Pikknurme,
Umbusi, Tõrenurme ja Neanurme külades 8,5 km pikkusel lõigul. Nimetatud
lõigule jääb ka Teie hallatav 14175 Pikknurme-Põltsamaa tee
(katastritunnus 61102:003:0792) kinnisasi.

Lisana saadame Teile täpsustava kirja nr 6.4-2/987 ja plaani Neanurme jõe
maaparandushoiutööde tegemise lõigust.

Kiri on saadetud teadmiseks, sellele vastata ei ole vaja. Täiendavate
küsimuste korral palun pöörduge kirja koostaja poole.

Lugupidamisega

Kristi Välbe

juhtivspetsialist

Ida regiooni Jõgeva esindus

Põllumajandus- ja Toiduamet

_____________________________

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

+372 524 5978 / 4627

Suur 3 / Jõgeva, Jõgevamaa 48306 /  <https://pta.agri.ee/>
https://pta.agri.ee/

TÄHELEPANU *** See e-kiri (kaasa arvatud manused) on mõeldud ainult
e-kirja adressaatidele ning võib sisaldada ametialaseks kasutamiseks
ettenähtud teavet. Teavet ei tohi ilma saatja selgelt väljendatud loata
edasi saata ega mistahes viisil kõrvalistele isikutele avaldada. Juhul,
kui Te olete saanud käesoleva e-kirja eksituse tõttu, palun teavitage
sellest kohe saatjat ning kustutage e-kiri oma arvutist.
ATTENTION *** This e-mail and its attachments may contain official
information. If you are not the intended recipient, please notify the
sender immediately, delete this e-mail and destroy any copies. Any
dissemination or use of this information by a person other than the
intended recipient is unauthorized and may be unlawful.